Friday, April 4, 2008

update blog

atas permintaan ramai akhirnya aku update gak blog ni. sory la sblum ni busy sangat....macam2 nak kena buat...nak main game la, nak tengok t.v lagi, pastu nak tido, makan minum mandi dan lain2 lagi. lepas ni aku akan try update selalu....so jgn lupa baca berita terkini drp aku. By the way korang dah tgk crita fitna tak? aku baru tgk je....bagi aku agama tak salah, yg salah adalah individu yg menganut agama tersebut kerana tak mengamalkan agama mereka sepenuhnya. Ikut logik takde agama yg suruh penganut dia buat kejahatan apatah lagi agama islam. Orang Jews pun ade bunuh org, org Cristian pun ade bunuh org, org hindu, org Budhha semua pun sama tapi takde sape pun cakap yg agama diorang menganjur keganasan. okey la...jumpa lagi. chow

3 comments:

mr.claw said...

woah nelly...lu dah jadi political buffon...hahahaha....

ayuh semua...letupkan shell...
mari semua menjadi ekstremis yang bigotis...

letup!!!letup!!!letup!!!...

ntah said...

letup emm.....bolek gak, tapi nanti ade yg tak keje kang.

Permaisuri Mawar said...

weh perlu ke??? haish!